2009. március 20., péntek

Veszélyes idők következnek!?

Már az gondoltam, hogy ezt azt utolsó idők témáját befejezem egy időre és más témát hozok fel, de még Isten ebben bátorít. Egy újabb üzenetet olvastam, amit most közre adok:




"Mostantól fogva Jézus visszajöveteléig nagyon veszélyes lesz sok időt tölteni a televíziós híradások nézésével, vagy újságolvasással, vagy egyéb tudósítások figyelésével. Ismétlem: veszélyes lesz ezeket tenni. Azért lesz veszélyes, mert olyan sok tragédia, olyan sok katasztrófa fog történni a földön ebben a rövid időszakban, hogy egyetlen ember elméje sem lenne képes mind befogadni. Nem leszel képes mentálisan feldolgozni, nem leszel képes mentálisan megítélni vagy megérteni a saját elmédben, ami az egész világon történik. Túl sok lesz belőle túlságosan rövid idő alatt, és mindez annyira tömény és az ember számára olyan borzasztó, hogy egyetlen ember sem tudná mindet befogadni. Úgy lesz ismeretes ez az időszak, mint "A rossz hírek tudósításának fénykora". A rossz hírek közvetítésének legkiemelkedőbb órája lesz, amit a világ valaha is látott.
Ha ezeken a dolgokon időztök, a hústestbe fogtok kerülni és ez hatással lesz rátok. Az Én Igém azt mondja, hogy az emberek szíve megolvad a földre következő dolgoktól való félelem miatt. Figyelmesen hallgassátok e szavakat: ÉN VAGYOK, AKI VAGYOK, mondja az Seregek Ura, Istene. Amikor a világnak nincs pénze, nekem akkor is van egy utam. Amikor a világnak nincs egészsége, nekem akkor is van egy utam. Mert az én nevem AZ ÚT; és ahol nincs út, én vagyok az út. mondja az ÚR.
Figyeljetek rám. Ezek nem üres, könnyelmű szavak. Hallgassatok Rám. Rám nézzetek. Az Én hangomra figyelmezzetek, és ti bőségben lesztek, amikor a világ elcsügged. Az emberek rátok néznek majd és megkérdezik: Honnan szerzik mindezt? Honnan van nekik? Ti pedig azt válaszoljátok: Az én Istenem betölti minden szükségemet az Ő gazdagsága szerint dicsőségesen a Krisztus Jézusban. (Lásd: Fil. 4,19)
A Szavamat adom nektek mondja az Úr. Nehogy amikor a földön olyan lesz a helyzet, hogy már az Én népem sem tudna győzedelmeskedni felette, Én fogom legyőzni azt a Feltámadás által. Kiragadlak benneteket az oroszlán szájából. Ez Isten bölcsessége (ez a bölcsesség szavának ajándéka). Figyeljetek rá. Hallgassatok rá. Fordítsatok hátat a világ kolduló mentalitásának. Ne a rossz hírek tudósításából szerezzétek az információitokat, hanem az Evangélium jó híreiből! Függetlenül attól, hogy a földön milyen rosszra fordulnak a dolgok, Én megrövidítem az időt mondja az Úr és titeket nem fog felemészteni. Nem fog! Egyetlen hajszálatoknak sem lesz bántódása, és nem fogtok elveszni, mert én egy dicsőséges és erőteljes és megigazult Testért térek vissza. Így fog történni. mondja az Úr. Ez így lesz. Mert már majdnem bevégeztetett. Ez az üzenet, amit adtam nektek, Krisztus egész Testének (az egész Egyháznak) szól." részlet: Kenneth Copeland-tól 2008 szept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése