2009. április 6., hétfő

Amerika gazdasági élete tökéletes viharral áll szemben.

Márciusban (2008), az amerikai gazdasági rendszer közel volt az összeomláshoz. A Bear Stearns-t, az egyik legnagyobb pénzügyi intézetet a Nemzeti Banknak kellett megmenteni a csődtől. A Wall Street Journal, egy újság amely nem ijed meg könnyen, harsogta a riasztó címlapon: “A Fed menti meg az amerikai pénzügyi rendszert az összeomlástól!”

A Fed 30 milliárd dollárt fizetett kezdetben, hogy lecsillapítsa a pánikot, amely az egész nemzetet történelmének legrémesebb gazdasági válságába sodorta volna. A mai napig 300 milliárd dollárt pumpáltak a rendszerbe, hogy megmentsék.

Tíz évvel ezelőtt írtam egy könyvet, “Amerika utolsó figyelmeztetése: A pénzügyi holocaust szélén” címmel. Abban a könyvben a következő eseményekre figyelmeztettem:

* A kötvénypiac válságba kerül
* Isten ítélete hirtelen fog lecsapni az amerikai gazdaságra.
* Egy rövid, hamis jólét fogja megelőzni a bekövetkező gazdasági hanyatlást. (Ez a rövid jólét Isten végső kegyelmi hívása lesz a büntetés előtt.)
* Az ingatlanpiacon visszaesés lesz, olyan piaci szereplőkkel, ahol főként eladók lesznek és kevés vevő. Tömegesen veszítik el az emberek az otthonaikat.
* A homoszexuális hatalom baljós módon megerősödik.
* Hirtelen bekövetkező felfordulás lesz a Wall Street-en.
* Isten őrállói és prófétái el lesznek némítva.
* Az USA dollár összeomlik.
* Amerika elveszti gazdaságának irányítását. Kína eddig is milliárdokat hitelezett Amerikának. A világ adós nemzetei között az elsők leszünk, többé képtelenek leszünk saját pénzügyeinket irányítani .
D.W-tól

8 megjegyzés:

  1. 2008 Juniusban és már 10 évvel ezelőtt is irt erről, kitől: ott van és a végén D.W vagyis David Wilkerson-tól

    VálaszTörlés
  2. lehet hogy en nagyon szkeptikus vagyok, de szerintem semmi konkretum nincs abban amit irt. Ezt barki megmondhatta volna aki tanult tortenelmet, vagy az atlagnal jobban figyeli a vilaggazdasagot...

    nem kotozkodesbol(!), csak ez a velemenyem.

    foleg ez erdekes:
    "Az ingatlanpiacon visszaesés lesz, olyan piaci szereplőkkel, ahol főként eladók lesznek és kevés vevő. Tömegesen veszítik el az emberek az otthonaikat."

    kicsit vicces nekem.

    VálaszTörlés
  3. ez így van, de szerintem ő nem tanult, hanem inkább az Úrtól vette.Miért vicces? 10 évvel ezelőtt-ről? (kb 1998) A kötvényről meg nem gondolták, szerintem, hogy baj lesz. Az üzenetet vagy próféciát tekintve nem minden esetben konkrét dolgokat hallunk, hanem irányvonalat.A nyolcvanas években még nem lehetet látni, hogy amerikával baj lesz, de az Úr az övéinek mindig közli mit akar tenni. Azért, hogy változanak és imádkozzanak az emberek.Amugy meg nem tudom miért vagy szkeptikus?(lehet)

    VálaszTörlés
  4. az a vicces, hogy az, hogy az ingatlanpiacon visszaeses van az kb. 5 evente ismetlodo ciklikus folyamat...mindenhol, persze a merteke valtozhat. Az a kijelentes, hogy "olyan piaci szereplőkkel, ahol főként eladók lesznek és kevés vevő"...annyira evidens. Ez olyan mintha azt mondanam, hogy az a haz aminek falai vannak meg teteje...es akkor jol megmondtam, hogy mi a haz.

    Amugy ennyibol en is "kijelentem", hogy Kina gazdasaga ossze fog omlani. Most ezt jol megmondtam, iranyvonalat adtam, es szerintem 110%, hogy be fog jonni. Es minel kesobb kovetkezik ez be, annal inkabb majd mondhatom, hogy en jo elore megmondtam...

    Amugy tudok neked mutatni egy csomo konyvet, amiben mar a 70-es evek vegen megirtak, hogy az USA osszefog omlani, es "baj" lesz veluk.
    szoval szerintem lehetett latni ezt elore, csak nem akartak latni sokan.

    asszem erted mire gondolok.

    sokszor ugy erzem, hogy az emberek magukat csapjak be.
    egyszeruen azt halljak, amit hallani akarnak.

    azert vagyok szkeptikus, mert nem vagyok rola meggyozodve, hogy igaz. pl. a fentebb emlitettek miatt.

    VálaszTörlés
  5. próbáld meg lelki szemmel nézni ezeket.Pl. Wilkerson nem pénzügyi szakember. Ő lelki dolgokra fokuszál. Szerintem ha ő leírta, amit elmondása szerint Istentől vett, azt azért tette, mert Isten rajta keresztül valamit akar üzeni.
    1. A keresztények sem pénzügyi szakemberek általában. Ezért egy ilyen jellegű üzenet lehet a felkészülés lehetősége.Az Úr közli amit akar tenni.
    2.Ami szerintem fontossabb imádkozni és közbenjárni. Mert ezeknek az eseményeknek nem pénzügyi háttere van, hanem szellemi. A bűn miatt következnek be. Meg azért, hogy az emberek Istent keressék. Ez egy nagy téma, mivel a kereszténység nem nagyon áll a helyzett magaslatán, nagyos sok hiányosság van benne és sok emberi. Ez nem Isten hibája töbnyire az embereké. Fel cserélik az igaz Isten keresést saját vággyal és elképzeléssel. Egy ilyen jellegű üzenetnek az a célja, hogy ujra Isten legyen az Első, nem a program, nem a saját érvényesülés.A negatív dolgok azért vannak, hogy az ember ujra vissza találjon Istenhez. A hiányosság amerikára érvényes, pedig egy keresztény ország, csak valamikor elfordultak a lényegtől és mást tettek fontossá. Ez igaz Mao.-ra is ha nem keressük 100% Isten országát és jelenlétét előbb utóbb Isten itélete utol érminket is. Bár szerintem már elkezdődött. Amilyen a mostani kormány. Hazugság, csalás, stb. Olyan a vezetés amilyet megérdemlünk. De van lehetőség a változtatásra. Az odaszánás, közbenjárás fontos szerepet tölt be. Ezért is javasoltam a szerdai láthatatlan imaalkalmat, mert ezen keresztül megmozdul a menny. Ép ma hallottam, hogy több gyülekezeben is vannak ilyen ima alkalmak.Szerintem ép az idelye, hogy Mao.-on a Szentszellem kitöltetése legyen és sokak megtérjenek. Ahogy már irogatam egy ilyen időszakban élünk. Figyelni kell Isten Lelkére és megtapasztalhatjuk Isten munkáját. Engem az ilyen jellegű üzenetek erre bátorítanak.
    Imázol holnap este?

    VálaszTörlés
  6. most nem, masra iranyul a figyelmem, energiam...minden.

    VálaszTörlés